hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| نمایشگاه مبلمان قم افتتاح شد

قم| نمایشگاه مبلمان قم افتتاح شد

نمايشگاه مبلمان قم که به همت اتحاديه درودگران در محل نمايشگاه دائمي برپا شده است با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استاندار قم و رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افتتاح شد.

سمانه سادات فقيه سبزواري- نمايشگاه مبلمان قم در روزهاي گرم تابستان در حالي افتتاح شد که براي نخستين بار اتحاديه درودگران اين استان، براي معرفي ظرفيت هنر و صنعت بومي خود وارد عرصه کارزار شد تا با معرفي اين صنعت به ديگر شهرها و کشورهاي همسايه، تا خنکايي بر تجارت صنايع چوب قم باشد.  

*بالا بردن کيفيت توام با کاهش قيمت تمام شده ميانبري در تجارت جهاني مبلمان

مهرداد غضنفري معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري قم در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه با اشاره به هدف از برگزاري اين نمايشگاه، بيان کرد: نمايشگاه مبلمان قم براي معرفي ظرفيت هاي اين صنعت در قم برگزار شده است.

وي با بيان اينکه 50 درصد غرفه هاي اين نمايشگاه به صنعتگران قمي اختصاص دارد، تصريح کرد: تا زمان رويکرد بين المللي قم و حضور مشتريان و مصرف کنندگان خارجي زمان طولاني تري براي معرفي محصول نياز داريم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري قم ادامه داد: گام نخست در اين زمينه برداشته شده و متوليان موضوع و شرکت شهرک هاي صنعتي، سازمان صمت و ديگر دستگاه هاي مرتبط همکاري داشتند.

غضنفري با تاکيد براينکه توليد کنندگان و تجار افراد مجربي هستند افزود: اين ظرفيت وجود دارد که کيفيت محصولات بالا برود، اما در کنار بالا بردن کيفيت لازم است تبليغات بسياري در اين زمينه صورت بگيرد.

وي با اشاره به طراحي مشوق هايي از سوي دولت به صورت سالانه گفت: دستگاه هاي مسئول بايد تلاش کنند تا از اين مشوق ها هم استفاده کنند تا اين صنعت رونق بگيرد.

 معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري قم اضافه کرد: بايد براي تامين منابع اوليه حرکت به سمت تعاوني ها صورت بگيرد تا شاهد رونق بيشتر اين صنعت با کاهش قيمت تمام شده باشيم.

غضنفري همچنين با اشاره به اينکه دنيا در حال رقابت است، گفت: بايد به قيمت تمام شده و کيفيت محصولات وتنوع آن مطابق بازارهاي جهاني تلاش جدي صورت بگيرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد